Saturday, February 22, 2014

Aš, kaip ir kiekviena save gerbianti ccc fašionistė, seku madas Ir mada šiuo metu teigia, kad maxi s


Aš, kaip ir kiekviena save gerbianti ccc fašionistė, seku madas Ir mada šiuo metu teigia, kad maxi suknelės valdo. ccc O taip pat ir pirmykščių-gentinių-egzotiškų šalių motyvai. Man ši suknelė kalbėjo tuos posmus, nors dėl jos “maxi” dar būtų galima pasiginčyti
TRANSLATION: ccc I consider myself a bit of fashionista. ccc And as every self respecting fashionista does, I know, that maxi dresses and tribal motives are SO IN right now. This dress spoke poetry to me about that Though you can argue about it beeing “maxi” I guess. The outfit could also be named “back to the 90′s”, but I don’t care – I do like it
15 atsakymų »
Tokiais atvejais aš puolu į rinkodaros glėbį ir sakau, kad kiekvienas daiktas, veiksmas ir net žmogus turi savo tikslinę auditoriją. Aš, pavyzdžiui, nepatenku į soliariumų ccc kremų, žieminių padangų, Kedžio sagos ir Nijolės Pareigytės tikslinę auditoriją. Bet man kažkaip užtenka orumo ir sveiko proto nerašinėti po jų nuotraukomis ar straipsniais apie juos apybukių komentarų. Atsakyti
Ag, tu tokia graži palaidais plaukais ir kai kuriuose įrašuose atrodai tikrai be galo skoningai..Na bet prisipažinsiu,kad kai kurie,tarp jų ir šis,tokie “išsiderinę”..net nemoku paaiškinti… tiesiog nesižiūri… Atsakyti
aš turiu tokia filosofiją sau: stengiuosi daryti kuo įvairesnius derinius, todėl natūralu, kad vieniems žmonėms vieni patinka, kitiems kiti, kartais derinys patinka ccc visiems, o kartais netgi niekam Tai viskas ccc čia normalei Atsakyti
man patinka tokie šito blogo skaitytojai, kurie pagal mano komentarą iš karto susidaro klaidingą nuomonę. tai buvo mano išsakytos ccc mintys, ko Jūs mielieji taip užsiutot iš karto? ir prie ko čia tas kedys? ne į temą kažkaip.
ziurint is mano perpsektyvos – sunkele ne maxi, neskoninga ir apskritai laaabai negrazi. tikrai. nemanau, kad taip yra del taves, ji greiciausiai net ir ant pakabos neatrodo graziai. zodziu suknele – beskonybes virsunele.. ir del tribal patternu – tribal patternai, kiek man teko matyti, yra vientisas platus patternas, daznai neturintis tokiu tarpu kaip sitoje sukneleje. nors sios suknios teksturos negalima pavadinti atspausta taip pat. esme – patternas tik dar labiau gadina suknele, is baisios, patternas ja padares dar baisesne. tas megztinukas – ccc saugus pasirinkimas. neturiu ccc ka bepridurti. ccc o turbut patys graziausi dalykai – juvelyrika. kad ir kiek jos ten butu daug ant kaklo ir ant pirstu. prisimink – less is more! Atsakyti
Žinot, kas įdomu… Kad ir kiek piktų komentarų šis derinys susilaukė, jis vistiek maždaug trečdaliu geresnis, nei prieš tai buvęs (pagal žvaigždutes) Turiu omenyje “skin.” ccc Nors man “skin” atrodė išbaigtesnis ir konceptualesnis… Oh well Atsakyti
Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. (  Atsijungti  /  Keisti ccc  )
daily life daily oufit do your fashion fantasy outfit gig outfit International Fashion Affairs mados medžioklė Mantas point of view shop Naujausi Komentarai ag on the mess we’re in Danutė on the mess we’re in Kodėl? | username blogas on romantic bum M on IŠSIKRAUSČIAU Dina on bjutyshotz Kolegos blogintojai animals in dresses Be pavadinimo Berta's visual diary bones and bruises Cherry boutique daiktų ccc istorijos daily looks Diaries ccc of Undecided Soul fachiachia feed your fashion animal girls say yes Ievos pievos Look Ugly in a Photograph mad inga not another fashion blog poezija kišenėje spintos guru Stilinga musė style in Kaunas style.fashion.imagination.me tiny.INFINITY ugnė k vasarė visokia Kusačiaus kūryba Užsiprenumeruok naujienlaiškį
Powered by WordPress.com
%d bloggers like this:

No comments:

Post a Comment